ИЗБЕРЕТЕ:

Накратко за нашите условия и цени за доставка

Доставка на поръчаните стоки от онлайн магазин www.meriam.bg се извършва с куриер.
Доставките се извършват само на географската територия на Република България.
За зад гранична доставка свържете се с нас.

Всички поръчки се изпращат с куриер до врата (адрес) на получателя или до офис на куриер (Еконт Експрес или M&BM Express). Цената за доставка е посочена в по-долу.
-Повече информация за офисите на куриерите и адрес:

1. За Еконт Експрес
2. За МиБМ Експрес

Тарифа за куриерски услуги от M&BM Express
-За зона 1, 2 и 3 цени за доставка до адрес на получателя:
До 0.5 кг = 3.60 лв.
До 10.00 кг = 12.16 лв.
До 15.00 кг = 16.18 лв.
До 20.00 кг = 18.98 лв
За всеки пореден кг над 20 кг по 0.48 лв.
Цените са в лева с ДДС.

Към посочените цени се начислява такса наложен платеж и такса „гориво“, която подлежи на актуализация всеки месец, спрямо продажни цени на горивата в България.


Цената за доставката се изчислява в зависимост от теглото на поръчаните продукти. Доколко искате точна цена за доставка, свържете се с нас. Това са просто примерни цени!

Цената на поръчката се калкулира като сбор от цените на поръчаните продукти и към цената на поръчката се добавя и цената за куриерската услуга.

Поръчаните артикули за гр. София и Страната се доставят за 1-2 работни дни, а доставките до по-малките населени места се осъществяват до 2-3 работни дни (доколко продуктите са налични и поръчката е потвърдена по телефона).

ВНИМАНИЕ! Посочените цени не са точни. Променят се според населеното място, цената на горивото и сумата на наложения платеж.

-Доставката е за сметка на получателя.

При изпращане на поръчката в полето „Допълнителна информация“ можете да посочите куриер и доставката да бъде до ваш адрес или офис на куриер. Доколко не сте посочили, meriam.bg избира кой доставчик ще достави Вашата поръчка (взето в предвид за най-евтина възможна доставка).

-На посочения имейл получавате потвърждение че поръчката е получена и общо цената на поръчаните продукти, но без цена за доставка.
-Всички поръчки в онлайн магазин „MERIAM“ се потвърждават по телефона.
-Разходите по връщане на стока са за сметка на клиента.

Начин на плащане
1. Наложен платеж
2. Директен банков превод
*Избира се при изпращане на онлайн поръчката.

Как да пазарувам онлайн?
Помощ, стъпка по стъпка вижте тук: КАК ДА ПАЗАРУВАМ ОНЛАЙН?

*Ако имате въпроси или коментари относно доставката, не се колебайте да се свържете с нас, Контакти.

ОБЩИ УСЛОВИЯ НА РОТО-БГ ЕООД

1. Предмет
Настоящият Документ представлява общите условия или условията на ползване на meriam.bg и мобилното приложение (доколко разработим таково) които уреждат правилата за използването на roto.bg, включително сключването на договор за покупко-продажба с Продавача. Онлайн магазина (сайта) „meriam.bg“ е собственост на „Рото-БГ“ ЕООД.

2. ДАННИ ЗА ПРОДАВАЧА
2.1.  РОТО-БГ ЕООД е фирма регистриране в България, гр. Петрия, ул. Врък Китка 5  с ЕИК: 202393807, адрес за кореспонденция: гр. Благоевград 2700, ж.к.АЛЕН МАК бл.18 вх.А ет.1 ап. 3.
2.2.   РОТО-БГ ЕООД администрира електронния магазин ROTO, под формата на сайта roto.bg  и щe бъде наричано за краткост по-долу „ROTO“, „РОТО“ „ние“ или „фирмата“.
2.3.   Можете да се свържете с РОТО на посочения по-горе адрес, на телефон 089 705 6460 или на и-мейл адрес office@meriam.bg. Телефоните за връзка и цените са в зависимост с вашият доставчик на мобилни и фиксирани телекомуникационни услуги.
3. ДЕФИНИЦИИ
3.1. Купувач – физическо лице на или над 18 г, юридическо лице или друго правно образувание, което си създава акаунт на Платформата, пазарува без акаунт (профил), прави поръчка и сключва договор за покупко-продажба от разстояние със съгласие на тези условия.
3.2 Продавач – „РОТО-БГ“ ЕООД, наричано за краткост РОТО.
3.3. Сайт – електронния магазин, хостван на уеб адреса roto.bg и неговите поддомейни
3.4. Платформата – Сайта или мобилното приложение на ROTO
3.5. Клиент – всяко физическо лице над 18 г., или юридическо лице или друго правно образувание, което получава достъп до Съдържанието чрез комуниационните средства, предоставени от РОТО (по електронен път, телефона и т.н.) или по съществуващ договор за използване с РОТО и което е заявило създаването и използването на Акаунт.
3.6. Потребител – всяко физическо лице над 16 г. или юридическо лице или друго правно образувание, което се е регистрирало на Платформата и което чрез завършването на процеса на създаване на Акаунт е дало съгласието си относно определени клаузи в секцията Общи условия в Платформата.
3.7. Акаунт или наричан профил – раздел от Платформата, формиран от имейл адрес и парола, който позволява на Купувача да изпрати Поръчка и който съдържа информация относно Купавача/Потребителя и историята на някои от действията му в Платформата (Поръчки, адрес и др.). Потребителят е отговорен и обезпечава цялата информация, въведена в Акаунта да е вярна, пълна и актуална.
3.8. Любими продукти – раздел в акаунта, който позволява на Купувача/Потребителя да създаде свои списъци от Стоки и Услуги, които желае да следи във връзка с евентуални покупки чрез използване на услугата, предлагана от Продавача за следене на Стоки и Услуги посредством получаването на Търговски Съобщения от негова страна.
3.9. Списък – секция в раздел „Любими продукти“, в която Купувачът/Потребителят може да добавя продукти, от които се интересува
3.10. Количка – секция в Акаунта, която позволява на Купувача/Потребителя да добавя Стоки или Услуги, които желае да купи към момента на добавянето им или на по-късен етап; в случай, че Стоките и Услугите не са купени към момента на прибавянето им чрез направата на Поръчка Купувачът / Потребителят ще се възползва от услугата на Продавача за проследяване на Стоките и Услугите посредством получаване на Търговски съобщения от Продавача
3.11. Поръчка – електронен документ, представляващ комуникационна форма между РОТО и Клиента, чрез който Клиентът заявява на РОТО, през Платформата, намерението си за купуване на Стоки от Платформата.
3.12. Стока(-и) / Услуга(и) – всеки продукт или услуга, находящи се на Платформата, включително продукти и услуги, споменати в Поръчката, които се предоставят от Продавача в резултат на сключен Договор.
3.13. Кампания или Промоция – всяко рекламно съобщение, целящо популяризирането на Платформата, марката РОТО или определени Стоки или Услуги, които се предлагат в ограничени наличности, освен ако в търговското съобщение изрично не е упоменато обратното, за определен период от време, посочен от Продавача.
3.14. Договор – представлява сключения от разстояние договор между Продавача и Купувача за покупко-продажба на Стоки през Платформата, неразделна част от който са настоящите общи условия за ползване на Платформата.
3.15. Съдържание
• цялата информация на Платформата, която е достъпна чрез връзка с Интернет и използване на устройство, имащо връзка с Интернет;
• съдържанието на всяко съобщение от страна на Купувача към Продавача, изпратено посредством електронни средства и/или всякакви други достъпни комуникационни средства;
• всякаква информация, предоставена, по всякакви начини, от страна на служител/сътрудник на РОТО на Клиента чрез електронни или други средства за предаването й от разстояние;
• информацията, свързана със Стоките и/или прилаганите тарифи от Продавача в определен период от време;
• информацията, касаеща Клиентите и свързана със Стоките и/или приложимите тарифи от трети лица, с които Продавачът има сключени под някаква форма патньорски договори;
• данни относно Продавача.
3.16. Търговски съобщения – всеки вид съобщение, изпратено чрез електронни комуникационни канали (като електронна поща, SMS, пуш на мобилно устройство / уеб пуш и т.н.), съдържащо обща и тематична информация, информация относно подобни или подходящи продукти към купуваните, информация относно оферти или промоции, информация относно Стоките и Услугите, добавени в секцията “Акаунт/ Моята количка” или в секцията “Акаунт/ Любими”, както и други търговски съобщения като пазарни и потребителски проучвания.
3.17. Транзакция – действието от страна на РОТО по възстановяване на платена от Купувача сума в резултат на разваляне, прекратяване, отказ или несключване на договор за покупко-продажба през Платформата, осъществявано единствено по банков път.
3.18. Спецификации – всички характеристики и/или описания на Стоките, така както са посочени в описанието им.
3.19. Препоръчителни цени – цените на Платформата са показани като препоръчителни.
4. ОБЩИ ПОЛОЖЕНИЯ
4.1. Общите условия на РОТО обвързват всички Клиенти/Купувачи/Потребители на Платформата.
4.2. Всяко използване на Платформата означава, че Вие сте (а) се запознали внимателно с общите условия за използването й и (б) сте се съгласили да ги спазвате безусловно.
4.3. РОТО си запазва правото да актуализира и изменя Общите условия на Платформата периодично, за да отразява всякакви промени на начина, по който уебсайта функционира и условията или всякакви промени на законовите изискавния. Документът може да се противопостави на Клиентите/Потребителите/Купувачите от момента, в който е публикуван на Платформата. В случай на такава промяна ние  ще публикуваме на Платформата изменената версия на Документа, поради което Ви молим периодично да проверявате съдържанието на настоящия Документ.
4.4. Ако някоя от разпоредбите на настоящите общи условия за ползване на Платформата се окажат недействителни или неприложими, независимо от причината за това, то това не влече недействителността или неприложимостта на останалите разпоредби.
4.5. РОТО полага сериозни усилия, за да поддържат точността на информацията, представена в Платформата. Въпреки това, като се има предвид възможните технически грешки или пропуски в тази информация, РОТО уточнява, че изображенията на продуктите имат илюстративен и насочващ характер, съответно доставените продукти могат да се различават от изображенията.
4.6. Характеристиките или цените на продуктите, описани в Платформата, могат да бъдат промянени от Продавача по всяко време. Поради технически причини е възможно в тях да се съдържат грешки, за които РОТО предварително се извинява на своите Клиенти.
4.7. Възможно е, поради ограниченото пространство и последователната структура на информацията, описанията на продуктите да бъдат понякога непълни. Въпреки това, от РОТО се стремим да предоставим най-подходящата и важна информация.
4.8. Всички стоки, включително тези в промоция/намаление се продават и доставят до изчерпване на количествата дори това да не е изрично отбелязано в Платформата.
4.9. Платформата може да съдържа линкове към други сайтове. РОТО не носи отговорност за политиката на поверителност на уебсайтове, които не администрира, както и за друга информация, съдържаща се в тях
5. СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
5.1. Клиентът заявява желанието си да поръча и купи Стока през Платформата като направи Поръчка по електронен път или по телефона и която съответно се регистрира от самия него или от служител на РОТО от негово име.
5.2. РОТО ще изпрати уведомление до Клиента за регистриране на Поръчката в системата му, което няма смисъла на приемане, потвърждаване или поемане на ангажимент за изпълнението й. Това уведомлениеРОТО прави по електронен път (имейл) или по телефона.
5.3. Затова Продавачът има правото да не достави част или всички Продукти от Поръчката по различни обективни причини, включително но не само поради изчерпване на складовата им наличност. При всички случаи РОТО уведомява за това Клиента чрез имейл или по телефона. При това положение единствената отговорност на Продавача е да върне евентуално получената предварително цена на Продукта.
5.4. Договорът за покупко-продажба от разстояние между Продавача и Купувача се смята за сключен към момента на получаването от страна на Купувача на електронната му поща и/или чрез SMS, изпратен на телефона му на уведомление или телефонно обаждане че Продуктът от Поръчката е готов за изпращане.
5.5. Договорът за покупко-продажба, сключен между Купувача и Продавача, се състои от настоящите общи условия и всякакви евентуални допълнителни договорки между тях.
6. ПОЛИТИКА ЗА ОНЛАЙН ПРОДАЖБА
6.1. Достъпът до Платформата с цел регистрация/изпращане на Поръчка е позволен на всеки Потребител с или без регистрация в платформата.
6.2. РОТО си запазва правото по свое усмотрение да ограничи достъпа на който и да е Потребител/Купувач до реализиране на Поръчка и/или до някой от възможните платежни методи, ако сметне, че това би било в ущърб на РОТО по какъвто и да е начин. При това положение единственото право на Клиента е да се обърне към отдел „Обслужване на клиенти“ на РОТО, за да бъде информиран относно причините, които са довели до прилагането на посочените по-горе мерки. РОТО не носи отговорност за каквито и да е вреди, които Клиентът е претърпял или може да претърпи в следствие на това решение, независимо от неговата правилност или основателност.
6.3. Комуникацията с Продавача може да се осъществи чрез директна с него връзка или на посочените на Платформата начини за контакт в раздел „Помощ”.
6.4. В случай на необичайно голям трафик в интернет мрежата, РОТО си запзва правото да изисква от Клиентите да въвеждат ръчно валидиращите кодове тип captcha, с цел защита на публикуваната информация в Платформата.
6.5. РОТО може да публикува рекламна или промоционална информация за Стоките и/или Услугите за предлаганите от него промоции на Платформата, за определен период от време.
6.6. Всички цени на Стоките на Платформата са крайни, обявени са в лева (BGN) с включено ДДС и всички други изисквани по закон данъци или такси.
6.7. В случай на онлайн плащания или плащания по банков път, Продавачът не носи каквато и да е отговорност за каквито и да е разходи във връзка с такси, комисионни или други допълнителни плащания, направени от Купувача или неговата банка по повод на самата транзакция, както и в случаите на обмен на валута, прилагани от банката, издала картата на клиента в случаите, в които валутата е различна от BGN.
6.8. Всички изображения, поместени на Платформата имат единствено за цел да създадат известна представа за типа на предлагания Продукт, а не да го представят точно. Съответно, възможно е някои от изображенията на Продуктите в Платформата (статични/динамични изображения/ мултимедийни презентации/ т.н.) да не отговарят на външния вид на съответния Продукт. Продавачът няма да носи отговорност за такива несъответствия.
7. ИЗПОЛЗВАНЕ НА ПОДИЗПЪЛНИТЕЛИ
Продавачът има право да използва подизпълнители за изпълнението на задълженията си по договора за покупко-проджба от разстояние, сключен чрез Платформата без да е необходимо да уведоми или получи съгласието на Купувача за това. Продавачът ще носи отговорност за действията на тези подизпълнители като за свои.
8. ПРАВОТО НА ИНТЕЛЕКТУАЛНА И ИНДУСТРИАЛНА СОБСТВЕНОСТ
8.1. Съдържанието, съгласно определението в глава „Дефиниции“, включително, но не само логата, всякакви графични изображения или надписи, търговските символи, динамичните символи, текстовете и/или мултимедийното съдържание на Платформата, са изключителна собственост на марките които предлагаме.
8.2. РОТО има и си запазва всички права върху интелектуалната собственост, свързани по някакъв начин с Платформата, независимо дали са негови собствени или получени чрез договорни лицензии или по какъвто и да е друг законосъобразен начин.
8.3. Нищо в сключения между РОТО и Купувача договор от разстояние няма да се счита като разрешение от страна на РОТО последният да копира, разпространява, публикува, предоставя на трети лица, променя по какъвто и да е начин каквато и да е част от Съдържанието, включително но не само съдържанието на търговските марки, логата, мултимедийното съдържание на Платформата или описанията на Продуктите по какъвто и да е начин, включително чрез въвеждането на каквото и да било външно за Платформата съдържание, премахването на знаците, обозначаващи правото на собственост на РОТО върху Съдържанието. Клиентът няма право и да прехвърля, продава, разпространява материали, създадени чрез възпроизвеждане (копиране), изменение или публикуване на Съдържанието, освен с изричното съгласие на РОТО.
8.4. Клиентът може да копира, прехвърля и/или използва Съдържанието само за лични нетърговски цели, само в случаите, в които това не противоречи на предвиденото в настоящата глава от този документ, освен с изричното съгласие на РОТО или ако вече е партньор на РОТО може да се използва информацията за търговски цели.
8.5. Клиентът има право да използва Съдържанието за търговски цели единствено и само, ако е получил писменото съгласие на РОТО за това и само до частта от Съдържанието, до начина и степента на използването й, както и във времевите граници, за които това съгласие е дадено изрично. Всяко последващо или различно използване на Съдържанието ще се счита за нарушаване на настоящия договор между РОТО и Клиента и за нарушаване на правата на интелектуална собственост на РОТО, който има право да потърси отговорността на Клиента за това.
8.6. Простото изпращане до Клиента или рефериране към Съдържанието или части от него от страна на РОТО няма да се счита за съгласие от страна на РОТО да позволи на Клиента да използва Съдържанието или части от него за свои цели, различни от личните му нужди, независимо от средството за комуникация, използвано от РОТО.
8.7. Забранена е всякаква употреба на Съдържанието за други цели освен изрично позволените в настоящите общи условия или в друго изрично писмено съгласие, дадено от РОТО.
9. ПОРЪЧКА
9.1. Клиентът може да прави Поръчки на Платформата чрез добавянето на желаните Продукти за покупки, следвайки стъпките, указани в Платформата, за да завърши и изпрати съответната Поръчка.
9.2. Всяка добавена в Количката Стока може да бъде купена, ако е налична или може да бъде поръчна, но да не бъде налична в  нашия склад. В този случай клиентът ще бъде уведомен. Добавянето на Стока в Количката за покупки, без Поръчката да бъде приключена не води до регистрацията на поръчката и автоматичното запазване на Стоката.
9.3. Потвърждавайки Поръчката, РОТО потвърждава доставката само на един брой (или в бройките които има на склад) от съответната Стока в регистрираната поръчка. Останалите бройки от въпросния модел Продукт ще бъдат допълнително потвърдени или отказани в зависимост от наличните количества.
9.4. Клиентът се задължава и отговаря за това всички данни, които е предоставил на РОТО във връзка с Поръчката да са верни, пълни и точни към датата на изпращането на поръчката. Клиентът дава разрешение на РОТО да предостави тези данни на съответния подизпълнител, чрез който РОТО ще изпълни поръчката.
9.5. С изпращането на поръчката Клиентът/Купувачът разрешава на РОТО или куриера да се свърже с него пo всякакъв възможен начин, когато това се налага във връзка с направената поръчка или сключения Договор.
9.6. Продавачът има право да откаже да изпълни (да анулира) направената от Клиента Поръчка, за което следва да уведоми Клиента. Анулирането на поръчката не влече каквато и да е отговорност или последващо задължение на някоя от страните спрямо другата във връзка с нея и съответно никоя от тях няма право да търси от другата обезщетение за анулирането й в следните случаи:
• неприемане от страна на банката-издател на Клиента на транзакцията при онлайн плащане;
• осъществяване на паричната трансакция, което да не доведе до постъпване на средства по сметка на Продавача при он-лайн плащания;
• предоставените от Клиента данни в Платформата са непълни и/или грешни;
• Продавачът е направил три неуспешни опита да достави поръчания от Клиента Продукт.
• Когато определен продукт не може да се произведе или има проблем в завода, и други неопределими сили.
9.7. Купувачът ще поеме всички преки разходи по връщането на Продукти, предлагани от РОТО в случай, че се откаже от Договора от разстояние и заяви това в срока за отказ, предоставен му от РОТО. Този срок започва да тече от датата на получаването на купения Продукт от Купувача или трето лица, различно от превозвача. Клиентът следва да върне Стоката на адрес посочен от РОТО който ще Ви бъде кажан по телфона, можете да се свържете с нас на office@roto.bg или на телефон 089 366 0757 / 089 705 6460.
9.8. Продавачът се задължава да възстанови платената цена на Договора, сключен от разстояние, от който Купувачът се е отказал в рамките на 14 (четиринадесет) дни от датата, на която е постъпило доказателство от Купувача, че последният е върнал съответната Стока. Сумата ще бъде възстановена както следва без това да доведе до някакви допълнителни разходи за Купувача, освен ако банката, която го обслужва не изисква някакви такси:
• Плащанията, направени с дебитна или кредитна карта – чрез възстановяване по сметката, от която е било извършено плащането
• Плащанията, направени чрез наложен платеж – по банкова сметка, допълнително предоставена от Клиента
9.9. Продавачът има право да забави възстановяването на сумата в случаите на отказ от сключен Договор до получаването на продадените Продукти или до получаването на доказателство, че са били изпратени, в случай, че не е предложил да вземе сам Стоките, което от двете събития настъпи по-рано.
9.10. Право на отказ от сключения договор от разстояние и връщане на стока имат всички Купувачи по отношение на стоките, предлагани от РОТО, при положение, че когато е поръчана повече от една бройка от дадена марка и модел стока, опаковката само на един продукт е била разпечатана, а останалите бъдат върнати на Продавача запечатани.
9.11. Със създаването на Акаунт Клиентът има възможност да използва секция (раздел), наречена „Любими продукти“, в която може да създава Списъци.
10. СТОКИ/УСЛУГИ, ЗА КОИТО КУПУВАЧЪТ НЯМА ПРАВО НА ОТКАЗ
Купувачът няма право да се откаже от сключения Договор в следните случаи:
• при доставка на стоки, чиято цена зависи от колебанията на финансовия пазар, които не могат да бъдат контролирани от Продавача и които могат да настъпят по време на срока за упражняване правото на отказ;
• при доставка на Продукти, изработени по поръчка на Купувача или съобразно неговите индивидуални изисквания;
• при доставка на Продукти, които поради своето естество могат да влошат качеството си или имат кратък срок на годност;
• при доставка на запечатани Продукти, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето;
• при доставка на Продукти, които след като са били доставени и поради естество им са се смесили с други стоки, от които не могат да бъдат отделени;
• при доставка на Продукти по заявка изработени в нестандартен цвят, продукти извън складова програма изработени по заявка на клиента, продукти които не в търговско състояние;
• при всички други случаи, предвидени със закон.
11. ПОВЕРИТЕЛНОСТ
12. ТЪРГОВСКИ СЪОБЩЕНИЯ
12.1. В момента, в който Клиентът си създаде акаунт в Платформата, има възможността да изрази съгласието си за получаване на Търговски съобщения.
12.2. Купувачът/Потребителят може да се откаже си от съгласието си, дадено на Продавача за получаване на Търговски съобщения, който отказ може да изрази по всяко време, с изпращане на имейл към нас или на дъното на всеки ймейл с маркетинг цел.
12.3. Отказът за получаване на Търговски съобщения не означава автоматичен отказ от даденото съгласие за сключване на настоящия договор.
12.4. След добавянето на Стоки или Услуги в следната секция в Акаунта:
12.4.1. „Моята количка“, Продавачът ще уведомява Купувача /Потребителя относно:
• Промяна на цената на Стоките или Услугите в секцията „Моята количка“
• Препоръки за Стоки, които са подобни на тези, добавени в секцията „Моята количка“
• Наличието на Стоки в секцията „Моята количка“
12.4.2. „Любими“, Продавачът ще уведомява Купувачът / Потребителят относно:
• Промяна на цената на Стоките или Услугите, добавени в секцията „Любими“
• препоръки за Стоки или Услуги, подобни на тези, добавени в секцията „Любими“
• Наличност на Стоки
12.5. След покупката на Стока или Услуга, РОТО ще изпрати на Купувача / Потребителя търговски съобщения относно:
• Предложения за Стоки или Услуги, препоръчвани да бъдат използдвани заедно с купената Стока или Услуга
Клиентът / Потребителят може да се отпише по всяко време от получаването на Търговски съобщения съгласно чл. 12.2 по-горе като кликне върху линка за отписване или като се свърже с РОТО за тази цел.
13. ФАКТУРИРАНЕ – ПЛАЩАНЕ
13.1. Цените на Стоките, обявени в Платформата, са крайни и включват ДДС, както и всички други данъци и такси, предвидени в действащото българско законодателство.
13.2. Цената, начинът на плащане се избира преди изпращане на поръчката и са посочени във всяка Поръчка.
13.3. В случай, че в акаунта на Потребителя има запаметени повече от един адрес, доставката ще бъде изпратена на този, който е посочен като основен.
13.4. Купувачът е длъжен да предостави цялата необходима информация за издаването на фактурата в съответствие с действащото българско законодателство.
13.5. Продавачът ще издаде на Купувача фактура за поръчаните и доставени Продукти въз основа на инфомацията, предоставена от Купувача.
13.6. РОТО издава фактура за всяко плащане по Поръчка, чрез която Купувачът си е купил Продукт, предлаган на Платформата от РОТО. Доколко поради някоя причина фактурата не е получена от клиента, моля да се свържете с нас на  имейл адреса: office@roto.bg.
13.7. С цел правилното съставяне на фактурата за съответната Поръчка, Клиентът/Потребителят е длъжен непрекъснато да актуализира данните в акаунта си. Той е длъжен да прегледа информацията, посочена в съответната Поръчка, за да се убеди, че тя е пълна, вярна и точна.
13.8. Купувачът ще разполага със запис на издадените му от РОТО фактури в Акаунта си, като може да ги съхрани или архивира във всеки един момент.
14. ДОСТАВКА НА СТОКИ
14.1. Продавачът се задължава да доставя поръчаните и купени Продукти сам или чрез куриерска фирма на адрес, посочен от Купувача или в офис на куриерската фирма, в зависимост от избора на Купувача.
14.2. Продавачът ще осигури подходящото опаковане на Продуктите и изпращането на съпътстващите документи. Ако по някаква случайност в пратката не се съдържа необходим към поръчания продукт документ, то моля да се свържете с нас на имейл office@roto.bg и ние ще направим всичко възможно, за да Ви го осигурим възможно най-бързо.
14.3. Условията на доставката за продуктите, предлагани от РОТО се намират на инфо страницата на Платформата „Доставка на поръчките“. Доставката е за сметка на получателя, ако не е договорен друг начин.
15. ГАРАНЦИИ
15.1. Поправката/ремонтът на продукти извън гаранционния срок или в рамките на този срок, но при положение, че задължението на Продавача да приведе стоката в съответствие с Договора за прождаба е отпаднало на каквото и да е основание, подлежи на заплащане от страна на Купувача и се извършва в срок, уговорен между страните.
15.2. Относно рекламации и оплаквания, свързани с купената стока и/или услуга, Купувачите следва да се свържат с нас на посочените данни за контакт в настоящите Общи условия. Всеки купувач може да направи своята рекламация и като попълни стандартния формуляр за улесняване упражняването на правото на отказ съгласно Закона за защита на потребителите и го изпрати по и-мейл. Формулярът може да копирате от тук:

СТАНДАРТЕН ФОРМУЛЯР ЗА УПРАЖНЯВАНЕ ПРАВО НА ОТКАЗ

До ………………………

/името на търговеца/

……………………………………………………………………..

/адрес, ЕИК/

С настоящото уведомявам, че се отказвам от сключения от мен договор за покупка на следните стоки/услуги:

…………………………………………………. /описание на продукта/

Стоката е поръчана на ………………….

Стоката е получена на …………………. /посочва се датата на получаване от потребителя/

………………………………………………………………………../Име на потребителя/

гр./с……………………………………………………………. /Адрес на потребителя/

………………. …………………………….

/Дата/ /Подпис на потребителя

16. ПРЕХВЪРЛЯНЕ НА СОБСТВЕНОСТТА
Собствеността на Стоките ще бъде прехвърлена от Продавача с предаването им на Купувача, след извършване на плащането от негова страна. Предаването на Стоката ще се удостоверява с подписа на Купувача на транспортния документ, предоставен от куриера.
17. ОТГОВОРНОСТ
Продавачът не носи отговорност за каквито и да било претърпени от Купувача вреди, настипъли в резултат на форсмажорни обстоятелства или такива, които са извън контрола на Продавача.
18. ОБРАБОТКА НА ЛИЧНИ ДАННИ.
Моля, прегледайте политиката за защита на лични данни, която е част от този Документ и може да видите тук:
https://roto.bg/политика-за-поверителност/
19. ФОРСМАЖОРНИ ОБСТОЯТЕЛСТВА
21.1. Нито една от страните няма да носи отговорност за неизпълнението на договорните си задължения, ако подобно неизпълнение се дължи на форсмажорно обстоятелство. Форсмажорно обстоятелство е непредвидимо събитие, извън контрола на страните, което не може да бъде избегнато.
22.2. Ако в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на съответното събитие, то не спре, всяка от страните има правото да уведоми другата страна, че прекратява Договора без да дължи на другата обезщетения за каквито и да е евентуално претърпени вреди.